វិធី​ទទួលទានមិនឲ្យធាត់​ដុះ​ពោះ​

15/10/2018 -  4245

​ពេល​អាយុ​កាន់តែច្រើន ប្រព័ន្ធ​ដុត​បំប្លែង ថាមពល​ក្នុង​រាងកាយ នឹង​ថម​ថយកម្លាំង ដូច្នេះ អ្នក​ត្រូវយក ចិត្ត​ទុកដាក់ រឿង​ចំណីអាហារ​បន្តិច ដើម្បីឲ្យ​ឃ្លាតឆ្ងាយ​ពី​ជំងឺ​ធា​ត់​...​។ អ្នក​គួរ​កំណត់​អាហារ និង​ភេ​ស​ជ្ផៈ ដែលមាន​សារធាតុ​ស្ករ​ខ្ពស់ ដូចជា​ទឹកក្រូច ឬ​បង្អែម នំ​ផ្អែម ព្រោះ​នឹង​ធ្វើឲ្យ​ទម្ងន់​ខ្លួន​កើនឡើង ដោយ​មិន​ដឹងខ្លួន​។ បន្ថែម​លើ​នេះ អ្នក​គួរ​បន្ថយ​ការ​ទទួលទាន អាហារ​ក្រៅ​ផ្ទះ ជាពិសេស​អាហារ​ឆ្អិន​ស្រាប់ (Fast Food) ព្រោះ​អាហារ​ប្រភេទ​នេះ មាន​សារធាតុ​ខ្លាញ់​ច្រើន ជាពិសេស ខ្លាញ់​ឆ្អែត ថែមទាំង​សម្បូរ​ទៅដោយ កូលេ​ស្តេ​រ៉ូ​ស (Colesterol) ទៀតផង​៕ (ប្រភពៈantkh)

ព័ត៌មានផ្សេងទៀត